true

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی گیل سداد؛ جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی های استانداری گیلان از فعالیت های دستگاههای اجرایی درحوزه های عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی ، از برداشتن گامهای بلند از سویتامین اجتماعی در این راستا خبر داد .
وی با بیان اینکه در سالهای اخیر یکی از رویکردهای اساسی سازمان تامین اجتماعی توسعه خدمات غیرحضوری و بسترسازی بمنظور رضایتمندی بیشتر و اشاعه دامنه تعهدات به شهرها و بخشهای مختلف بوده است مواردی همچون ایجاد شعب جدید جهت رفاه بیشترمخاطبان، ترویج بهره گیری ازخدمات بصورت الکترونیکی و گسترش آن در اشکالی از قبیل ابلاغ الکنرونیک بازرسی الکترونیک، نوبت دهی الکترونیکی درحوزه درمان، ایجاد شعبه ویژه در شهرصنعتی رشت با استفاده از این امکان درفضای وب، در کنار تقویت تعاملات با تشکل های کارگری، مجامع کارفرمایی و کانون های بازنشستگی در قالب نشست های دوره ای واشاعه فرهنگ بیمه ای و افزایش راههای ارتباطی با مخاطبین ازطریق کانال تلگرامی، سامانه پیام کوتاه و… را ازاقدامات شاخص بمنظور افزایش آگاهی بخشی و خدمات در جامعه برشمرد.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اظهارداشت: برگزاری نشست های آموزشی برای کارفرمایان و اطلاع رسانی گسترده از قوانین و تعهدات جهت آشنایی شهروندان از دیگر برنامه های تقویت شده این مجموعه در سالهای گذشته بوده است.
حق پرست افزود: به حول و قوه الهی و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی استانداری گیلان، تامین اجتماعی استان در سال ٩۵ با ١۴ پله صعود در فعالیت های مرتبط با صیانت از حقوق شهروندی با اخذ امتیاز ٩٨ در جایگاه سوم در بین دستگاههای اجرایی قرار گرفت.
وی همچنین با تبیین پیشرفت های محسوس دراقدامات انجام شده در بخش حجاب و عفاف از کسب رتبه ششم با اخذ امتیاز ٩۴ در این بخش خبر داده و اذعان داشت در این حوزه نیز نسبت به سال گذشته از ١۶ رتبه ارتقاء برخوردار بوده ایم.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه مشتری مداری، پاسخگویی، سرآمدی و پویایی از ارکان تعریف شده در چشم انداز این سازمان است ابراز امیدواری کرد تا بتوانند به همت همکاران پرتلاش مجموعه، ضمن حفظ این جایگاه درتقویت مبانی اصولی آن بیش از پیش موفق بوده و امانتداری شایسته برای صیانت از حقوق شرکای اجتماعی باشند.
true
true
https://gilsadad.ir/?p=3010
false
true